سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]

مدیر ارزشی

مقابله با رانت‌خواری موجب انتقاد بیش از حد از دولت نهم است

  هم اندیشی:مشاور ارشد رئیس جمهور گفت: دولت نهم به دلیل مقابله با خیلی از فسادها و رانت‌خواری‌ها مورد انتقاد بیش از حد قرار گرفته است.

به گزارش هم اندیشی ؛ سیدمجتبی ثمره‌هاشمی یکشنبه شب در بیست و نهمین نشست از سلسله نشست‌های هیئت فدائیان ولایت استان قم با بیان اینکه اسلام ایران را نجات داد، اظهار داشت: از آنجا که ملت نجیب ایران همیشه به دنبال حق بود، آن هنگام که ندای توحید را شنید به سرعت آن را پذیرفت.
وی ادامه داد: ایران از ابتدا مرجع علمی در جهان اسلام و جهان معنوی بوده است و علمای ایران در طول تاریخ بعد از اسلام خدمات شایسته‌ای را انجام داده‌اند.
مشاور ارشد رئیس جمهور بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان اسلام بوده است و هیچکس نمی‌تواند تردید کند که اسلام و ولایت بوده است که باعث پیروزی انقلاب در ایران شده است.
وی تصریح کرد: به واسطه اعتقاد به اسلام و ولایت بوده است که مردم توانستند در مقابل گلوله‌های رژیم ستمشاهی ایستادگی کرده و اسلام را در کشور حاکم کنند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اظهار داشت: حمله صدام به مرزهای ایران در زمانی که منافقان موج ترور را در کشور راه انداخته بودند از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان بود که مردم با اعتقاد به اسلام و ولایت توانستند این توطئه‌ها را خنثی کنند.
ثمره‌هاشمی با بیان اینکه ایران می‌توانست به پیشرفت‌های بسیاری دست یابد و برخی‌ها خواسته یا ناخواسته قصد ممانعت داشتند، بیان داشت: مردم ایران یک یاحسین گفتند و شعار عدالت سردادند و دولتی را روی کار آوردند که گفتمانش منطبق با مردم بود و برخاسته از ملت بود.
وی با بیان اینکه در دولت نهم عدالت به همه جای کشور نفوذ کرده است، خاطر نشان کرد: سفرهای استانی یکی از موضوعاتی بود که در دولت نهم مطرح شد و امروز همه استان‌ها با یک نگاه دیده می‌شوند و بهداشت، عمران و خدمت به مردم در همه نقاط کشور یکسان است.
مشاور ارشد رئیس جمهوربا بیان اینکه امروز 22 میلیون نفر در ایران سهام عدالت در یافت کرده‌اند، افزود: رفع اختلاف در پرداخت حقوق‌ها یکی از اقداماتی بود که رئیس جمهور در هیئت دولت مصرانه پیگیری کرد.
وی با اشاره به مشکلات بازنشستگان در سال‌های گذشته اظهار داشت: دولت نهم با کمک مجلس در دریافتی بازنشستگان مبلغی بین 50 تا 80 هزار تومان افزایش داده است.
ثمره‌هاشمی با بیان اینکه ایران پرچمدار عدالت در جهان است، تصریح کرد: منطق عدالت یک منطق الهی است که هیچکس نمی‌تواند در برابر آن ایستادگی کند.
وی با اشاره به مواضع ایران در برابر آمریکا گفت: در مورد ارتباط ما با آمریکا بارها گفته‌ایم که بحث ما بحث عدالت است و اگر شما عدالت را قبول دارید پس نباید بی‌دلیل به کشور‌ها حمله کنید.
وی بروز بحران اقتصادی به مرکزیت آمریکا را به خاطر بی‌عدالتی دانست و یاد‌آور شد: حفظ حقوق مردم و احترام به کرامت انسانی گفته و خواسته ایران است.
مشاور ارشد رئیس جمهور با بیان اینکه ملتی که به خدا متکی باشد، در برابر همه مشکلات ایستادگی می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز تهدید‌ها هیچ اثری در ایران نگذاشت و ملت ایران عزیزترین ملت در جهان است. در شرایط کنونی هر پیشرفتی که در ایران اتفاق می‌افتد ملت‌های جهان نیز خوشحال می‌شوند.
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی سرزمین خدمت به مردم است و با پشتیبانی مردم، دولت توانسته است خدمات خوبی انجام دهد. در طول 30 سال 20 هزار اختراع از جوانان ایران به ثبت رسیده است.
ثمره‌هاشمی با بیان اینکه تعداد دانشجویان در سال 87 به 3 میلیون و 582 هزار نفر رسیده است، بیان داشت: ایران توانسته است تولید فولاد را از 10 میلیون تن در سال 84 به 16 میلیون تن در سال 87 افزایش دهد. امروز ظرفیت تولید سیمان نیز در کشور به 64 میلیون تن افزایش یافته است و در حال افزایش تا 100 میلیون تن است.
وی با بیان اینکه در مخابرات در ایران 25 میلیون شماره در سال 83 به 65 میلیون شماره در سال 87 افزایش داشته است، تصریح کرد: امروز تولیدات کشاورزی در ایران به 100 میلیون تن در سال رسیده است و همچنین 550 میلیون متر مکعب گاز روزانه در کشور تولید می‌شود.
مشاور ارشد رئیس جمهور همچنین از افزایش سرمایه‌گذاری تا 48/3 میلیارد دلار خبر داد و افزود: اگر ما متکی به اسلام باشیم و در چهار چوب اسلام عمل کنیم دیگر هیچ مشکل لاینحلی باقی نخواهد ماند.
ثمره‌هاشمی در پایان این جلسه در پاسخ به سئوالات شرکت کنندگان مبنی بر انتقاد بیش از حد از دولت نهم گفت: از زمان استقرار دولت نهم جلوی خیلی از فسادها و خیلی از رانت‌‌خواری‌ها گرفته شده است و همچنین این دولت خدمت به مردم را برای خود وظیفه می‌داند. مردم نیز هشیار هستند و احتیاجی نیست که کسی جواب دیگری را بدهد.
انتهای پیام/ش10

منبع خبر: فارس




سیدغلامعباس طاهرزاده ::: شنبه 87/12/10::: ساعت 8:53 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :52727
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سیدغلامعباس طاهرزاده
مدیریت -آموزشی -تربیتی -اخلاقی -دینی و...
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<