سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]

مدیر ارزشی

فتنه جدید مافیایی
[1387.3.25]

باید دید آیا حرکت پالیزدار، در حقیقت خدمت به ملت در جهت افشای مفسدان و مقاسد اقتصادی بوده است؟ آیا او در راستای اهداف ضدمافیایی احمدی‌نژاد حرکت کرده است؟ نام بردن از احمدی‌نژاد و حمایت‌های سخت پالیزدار از وی واقعی و در جهت رضای خدا بوده است؟ و الله اعلم. ... به هر حال معاویه بنیانگذار سیاستمداری دین به دنیافروشانه در تاریخ اسلام است. او اگر در دنیای مدرن ما بود از چه راهکارهایی علیه "عدالت علوی" سود نمی‌جست؟

شخصی به نام پالیزدار بدون سابقه اندیشه و سخنوری در دانشگاهی سخنرانی می‌کند. سخنرانی او "افشاگری مفاسد اقتصادی" است. وی با ادعای داشتن اسنادی بی‌شمار، نام‌های بسیاری را اعلان می‌کند. سخنرانی او به دلیل گستره عدالت‌خواهی دانشجویان، دنباله‌دار می‌شود. در این سخنرانی چند نکته به چشم می‌خورد:

الف. نام برخی از وارستگان و بزرگان حقیقی حوزه علمیه، جزو متهم‌شدگان به مسایل مالی هستند. از قضا نام‌بردگان به دلیل وارستگی عملی و برجستگی فقهی، با رؤوس مافیای قدرت و ثروت سخت مخالفند، و نیز از هر گونه پیرایه مالی – چه رسد به مفاسد مالی،  به گواهی همه آشنایان با آنها و زندگی‌شان – مبرا هستند.

ب. در سخنرانی‌ها اثری از مسأله یا مفسده اقتصادی "سران مافیا" اعم از راست سنتی یا دوم خردادی و حزب‌ها و بنیادها و دفاتر و دستک‌های آنها نیست. هم‌چنین انبارهای مالی برخی از یک شَبه رجل سیاسی شده‌ها هم اشاره نمی‌شود. حتی مافیای دخانیات که سرمنشأ آن پیدا شد و در اخبار آمد.

ج. پالیزدار، این افشاگر مجهول‌الهویه هم‌چنان سخنرانی می‌کند، در تمام مدت کمترین خبری از غوغاسالاری او در مطبوعات انتشار نمی‌یابد، تعجب از آن است که وقتی سایت‌های فاطمه رجبی بدون پرداختن به هر گونه اسناد مالی مافیاگران به صورت غیرقانونی پی‌در‌پی تعطیل می‌شوند، این پالیزدار از هرگونه فیلتر شدن مصون است. شاید دلیل آن این باشد که به گفته دانشجویان میزبانش او با ماشین‌های خاص و چندین بادی‌گارد با لباس‌های یک دست، حرکت می‌کند!

د. سفر مهم هاشمی رفسنجانی به عربستان، در واقع میهمانی ویژه ملک عبدالله، بمباران ملت را پی می‌گیرد. "هاشمی و ملک عبدالله دست در دست هم" صفحات نخست روزنامه‌های اصلاح‌طلب به ویژه برخی از روزنامه‌های اقتصادی!؟ را پر می‌کنند. مثلا هاشمی رفته است تا در کنفرانس"ادیان" از دین بگوید. اما در خبرهای بمبارانی، اثری از گفتن دین نیست. هاشمی، این اسطوره بی‌مانند تاریخ، در حالی که در داخل ایران اسلامی، به مناسبت هفته وحدت، امیرالمؤمنین را از خلافت الهی محروم می‌کند، در سعودی شیعه دو آتشه می‌شود. او با قدرت لایزال خود، "دژ اعتقادی وهابیت را  می‌شکند"، "بر قوانین سخت سعودی سلطه می‌یابد"، و "زنان را برای نخستین بار به بقیع می‌برد"! خبرها باز هم بمباران می‌کنند. اما این امر "یک‌بار مصرف" بوده یا خیر، هنوز معلوم نیست، آینده هم که مسایل بیشتر دارد!

هـ. سال 84 هاشمی شخصاً از تلویزیون ایران به مردم یک مژده داد. او دستاورد سفر خانوادگی‌اش در آن سال که "پیش از کنفرانس ریاض و سفر احمدی‌نژاد به سعودی صورت گرفته بود" را باز شدن بقیع برای خانم‌ها اعلام کرد. اما دریغ از راست بودن و عملی شدن آن! سیاست همه‌اش فریب است. وقتی دین و مذهب و مقدسات هم در معامله سیاسی قرار بگیرند، مردم می‌مانند و مردم‌فریبی!

و. هاشمی هنوز در سعودی به سر می‌برد. معلوم نیست با چه هدف و برای کدام کار ضرروسی سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی!؟ در این روزها گویا "سایت لجن‌پراکن تابناک" مأموریت می‌یابد آغازگر سناریوی پالیزدار شود. این سایت با پخش مطلبی از سخنرانی‌های پالیزدار، این فرد مجهول‌الهویه را به دولت متسب می‌کند. یک‌باره پالیزدار نقل مجالس سیاسی و محافل مافیایی می‌گردد. این که او کیست؟ از کجا آمده؟ برای چه و که انجام وظیفه می‌کند؟ معلوم نیست. اما دولت مورد تهاجم مافیایی واقع می‌شود.

ز. عنصری به نام "محتشمی‌پور" از قافله مفلوک و آواره اصلاح‌طلبی برانداز در تهاجمی بی‌سابقه، بدون هر توجیه و دلیل، ساحت مقدس حضرت آیت‌الله مصباح را تخریب می‌کند. هر آنچه سزاوار خود و دزدان دیگر لباس روحانیت از طیف اصلاح‌طلبان است در یورش به آیت الله مصباح یزدی اظهار می‌شود. این سخنرانی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد رحلت امام خمینی ایراد شده است! هاشمی هنوز میهمان سعودی‌هاست !

ح. اخباری درباره بیش از 7 میلیارد تومان وام بی‌بازگشت پالیزدار که از سال 74 در جریان است انتشار می‌یابد. اما در دایره یک سایت باقی ‌مانده، چپ و راست از پوشش آن در مطبوعات خودداری می‌کنند.

ط . روزنامه اعتماد، این کارگزاری دوم قیصر، تیتر نخست خود را پیرامون پالیزدار اینگونه انتخاب می‌کند: «اسب تروای اردوگاه اصول گرایان».

 احتمالات:

- پالیزدار آدمی است بی‌صلاحیت و بدون جایگاه! اما مدعی اسنادی در دست دارد. معلوم نیست چگونه سخنران شده تا در سخنرانی‌ها وارستگان و فقهای حوزه‌های علمیه را متهم سازد. این نگاه خوشبینانه است.  در سخنان این فرد رؤوس مافیا از فهرست مفسدان اقتصادی، کاملا حذف شده است یا نه، در واقع او در حصارکشی بر گرد سران مافیا را انجام داده است.

 

- پالیزدار با سخنرانی‌های خود به دو امر مهم اقدام کرده است. یکی آنکه مافیای قدرت و ثروت را مدیون خود ساخته، زیرا با حذف نام آنها در عمل به این افراد مصونیت بخشیده است، و دیگر آنکه حربه کارآمدی به دست رؤوس مافیا داده تا با آن رئیس‌جمهور و فریادهای ملی ضدمافیایی او را به مصاف بگیرند. به این معنی که سران مافیا به وارستگان و پرهیزکاران حوزه‌های علمیه متهم‌شده توسط پالیزبان خواهند فهماند که: هر گونه تعقیب و حتی نام بردن از مافیا، دامن آن پاکان را هم بدون جهت خواهد گرفت. بنابراین "ورودممنوع" برای وارد شدن به حریم امن مافیا از این به بعد مجازات سخت‌تری هم خواهد داشت.

- تهاجم به آیت الله مصباح از سوی یک دزد لباس روحانیت تحت‌الشعاع پالیزدار قرار گرفته است. تا روزی که سعودی‌ها از هاشمی دل بکنند و او از آنها، راهی دراز است. وقتی او بیاید ممکن است، مانند ابرقدرتی و اسطورگی گذشته، "حلال مشکلات" شود. در یک خطبه، یا گفت‌وگو، یا سخنرانی به تطهیر مافیا پرداخته، برای وارستگان مورد اتهام قرار گرفته، بغض کند. توهم تخریب‌گر وجود مافیا توسط یک ملت را اثبات نماید و بار دیگر به عنوان "ناجی یکتای دین و دنیای ملت و روحانیت و مرجعیت و کشور و نظام" خود را معرفی کند. در این میان "آنچه به سلامت می‌ماند"، همانا "مافیای اصلی قدرت و ثروت" است. شاید هم "ذم شبیه مدحی" درباره حضرت آیت الله مصباح ایراد نماید، که این بسیار بعید است و ان شاء الله انجام نگیرد.

حال باید دید آیا حرکت پالیزدار، در حقیقت خدمت به ملت در جهت افشای مفسدان و مقاسد اقتصادی بوده است؟ آیا او در راستای اهداف ضدمافیایی احمدی‌نژاد حرکت کرده است؟ نام بردن از احمدی‌نژاد و حمایت‌های سخت پالیزدار از وی واقعی و در جهت رضای خدا بوده است؟ و الله اعلم

به هر حال معاویه بنیانگذار سیاستمداری دین به دنیافروشانه در تاریخ اسلام است. او اگر در دنیای مدرن ما بود از چه راهکارهایی علیه "عدالت علوی" سود نمی‌جست؟ چه شد پس از سه سال غربت احمدی نژاد، به ویژه در مساله طرح مافیا یک‌باره یک حامی سر سخت ظهور کرد؟

اما خدای سبحان پشتیبان نظام اسلامی و ملت ایران است. مافیا و رؤوس آن به هیچ روی مصونیت نخواهند داشت، چه رسد به حریم‌کشی و تطهیر! اراده الهی بر قطع دست آنها از بیت‌المال مسلمین قرار گرفته، نه "پالیزدار" و نه "پالیزبان" هیچ‌کدام به آنها  کمک نخواهند کرد. فتنه هم فتنه آخرالزمانی و البته مافیایی است. با این حال منجی عالم کمک رسان است. ان شاء الله.

 "خبر رسید که پالیزار دستگیر شده است. خدا کند مانند حسین موسویان با وثیقه چندمیلیون تومانی آزاد نشود، تا در همایش‌ها در کنار رؤوس مافیا بنشیند، و افرادی ماموریت تبرئه او را به صورت غیرقانونی بر عهده بگیرند، قاضی را ملاقات کرده تحت فشار قرار بدهد، بالاخره .




سیدغلامعباس طاهرزاده ::: یکشنبه 87/3/26::: ساعت 9:59 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :52714
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سیدغلامعباس طاهرزاده
مدیریت -آموزشی -تربیتی -اخلاقی -دینی و...
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<