سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشایشگر است و بخشش رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

مدیر ارزشی

به گزارش آینده روشن، حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی، در همایش چشم انداز قم در افق 1404 در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم اظهار داشت: قم بر اساس روایات آشیانه اهل بیت(س) است و در روایات داریم که این شهر آنقدر توسعه می یابد که ماوی و مامن همه مومنان می شود.

وی با تاکید بر جایگاه والای قم در روایات خاطرنشان کرد: اینجا حرم اهل بیت(س) است و تعابیری مانند سلام الله علی اهل قم و ... از معصومان درباره مردم این شهر روایت شده است از این رو باید با این پشتوانه در تحقق آرمان شهر مهدوی گام برداریم.

وی با بیان اینکه دولت هر قدر در شهر قم و برای تبلیغ دین هزینه کند زیاد نیست، گفت: اساس و ارزش هویت ما به دین ما است، اگر علمای ما به بلاد و روستاها سفر و دین را تبلیغ کنند در این صورت بسیاری از اختلافات، دعواها و طلاق های کم می شود و هزینه آن بر جامعه برداشته می شود و دولت به جای اینکه بخواهد در آن بخش ها هزینه کند می تواند برای پیشگیری هزینه نماید.

پورسیدآقایی درباره تحقق سند چشم انداز قم در سال 1404 تاکید کرد: باید اتاق فکر برای تحقق این سند راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از ایرانیان نمی‌ دانند ایرانیان قدیم چه خدماتی به اسلام انجام داده‌ اند، افزود: لازم است همایش هایی برای بازخوانی هویت ملی و نقش ایرانیان در اسلام به ویژه نقش سلمان فارسی برپا شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت های لازم برای تحقق قم به عنوان آرمان شهر مهدوی باید فراهم شود از این رو شاید یکی از پیشنهادهایی که بتواند در این زمینه کمک کننده باشد این است که روند مهاجرت به قم برای مدتی متوقف و تدابیری برای کنترل مهاجرت اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم که زمینه ساز ظهور ساختنی و تحصیلی است، بیان داشت: مردم ایران با محوریت شهر قم باید شرایط ظهور امام عصر(عج) را فراهم سازند.


سیدغلامعباس طاهرزاده ::: سه شنبه 88/5/6::: ساعت 10:18 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :52562
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سیدغلامعباس طاهرزاده
مدیریت -آموزشی -تربیتی -اخلاقی -دینی و...
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<