سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش و دارایی، هر عیبی را می پوشانند و تنگدستی و نادانی، هرگونه عیبی را آشکار می سازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

مدیر ارزشی

دعوای سران آشوب خانوادگی شد
  
به دنبال ناکامی های متعدد سردمداران آشوب ها در هفته های اخیر، دودستگی و درگیری داخلی بین چهره های اصلی عامل اغتشاش به وجود آمده است. پس از ناکامی های آشکار جریان اغتشاش از نماز جمعه هاشمی رفسنجانی به بعد و تحلیل رفتن جمعیت میدانی این جریان، برخی مؤثرین این جریان با انتقاد از ادامه حرکت های افراطی تاکید کرده اند که این همه هزینه از جانب ما می شود و ما به براندازی نظام متهم شدیم اما هیچ دستاورد قابل توجهی نداشته ایم و اقبال مردمی به ما هم هر روز کمتر می شود. بنابراین گزارش در این میان فقط چند نفر معدود بویژه«م.ه» (آقازاده مشهور) و «م.خ»( مرد خاکستری اصلاحات) حامی ادامه اغتشاشات و تجمعات خیابانی هستند.
این گزارش می افزاید: با توجه به کاهش شدید حامیان خیابانی اغتشاشات، رهبران این جریان مجبور شده اند اعضای خانواده خود را به این صحنه بفرستند که دستگیری همسر آقازاده مشهور شاهدی بر این ماجراست. البته خانوادگی شدن اغتشاشات خیابانی موجب بروز اختلافاتی شده است. برای مثال چندی پیش و پس از یکی از اجتماعات خیابانی، یکی از همین چهره های سیاسی گفته است که «من از دوستان خواهش می کنم خانواده و فرزندانتان را به این تجمعات آرام بفرستید چون پلیس با خانواده ها برخورد نمی کند»، اما یک چهره دیگر جریان دوم خرداد با ناراحتی شدید به این فرد پاسخ داده که «آقای ... شما که این همه ادعا دارید، چرا بچه هایتان را از ینگه دنیا به ایران نمی آورید که در این تجمعات آرام شرکت کنند. اگر راست می گویید خودتان خانواده تان را بیاورید.»



سیدغلامعباس طاهرزاده ::: شنبه 88/5/17::: ساعت 10:39 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :52573
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سیدغلامعباس طاهرزاده
مدیریت -آموزشی -تربیتی -اخلاقی -دینی و...
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<